FAQ

Zde se pokusíme zodpovědět často kladené otázky a pomoci Vám, při řešení běžných problémů. Pokud zde nenaleznete odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás, naši operátoři Vám rádi pomůžou.

Otázka: Můžu si na topalkohol.cz koupit alkohol když mi ještě není 18 let?

Odpověď: Ne, alkohol v žádném případě. Pouze výrobky, které neobsahují alkohol.


Otázka: Můžu u vás nakupovat po kusech nebo vždy pouze po celých kartonech?

Odpověď: Samozřejmě i po kusech.


Otázka: Jak dlouho trvá expedice zboží? Jak poznám zdali je zboží skladem?

Odpověď: Pokud je zboží skladem a Vaše objednávka je v systému, expedujeme do 24 hodin. 99% zboží máme skladem. Když se objeví položka, která skladem není, je klient ihned informován o její dostupnosti. Běžně do 3 dnů.


Otázka: Uvádíte, že zboží je skladem. Můžu si jej osobně expresně vyzvednout ještě dnes?

Odpověď: Ano, je to možné po telefonické domluvě s naším pracovníkem.


Otázka: Chci doručení urychlit, nebo naopak odložit, je to možné?

Odpověď: Uveďte Vaše speciální požadavky našim pracovníkům a určitě Vám vyjdou vstříc.


Otázka: Zasíláte zboží do mezinárodních destinací (mimo ČR)?

Odpověď: Ne. Z daňových a právních důvodů to v sortimentu alkoholických nápojů zatím není možné. Zboží můžeme zaslat pouze do SK konečnému spotřebiteli.


Otázka: V mojí zásilce chybí položka! Co mám dělat?

Odpověď: Někdy z důvodu různé dostupnosti zboží z různých skladů obdržíte zásilku na vícekrát. Tato informace by měla být uvedena na dodacím listě. Za vícenásobné doručení nic neplatíte. Pokud Vaše zásilka není doručována na vícekrát a přesto některá položka chybí, kontaktujte nás.


Otázka: Moje zásilka je již X hodin/dnů ve stavu Expedována a ještě stále nedorazila. Co mám dělat?

Odpověď: Doba od expedice zboží po doručení k zákazníkovi se může lišit v závislosti na destinaci od 1 hodiny do 3 pracovních dnů. Pokud je Vaše objednávka expedována před více než 3 prac. dny, nejpravděpodobnější varianta je, že přepravce Vás nezastihl na adrese doručení a nepodařilo se mu s Vámi spojit. Pokud máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás.


Otázka: Moje zásilka dorazila poškozená. Co mám dělat?

Odpověď: Díky naším speciálním protišokovým kartonům se to stává pouze vyjímečně, ale stát se to může. Rozhodně nás kontaktujte a uplatněte reklamaci, naši operátoři se s Vámi domluví na postupu / kompenzaci.


Otázka: Hledal jsem, ale nenašel jsem u Vás produkt /nápoj X. Seženete jej / zařadíte jej/ do sortimentu?

Odpověď: Velmi rádi se o to pokusíme. Dejte nám vědět, co byste rádi a my to zařídíme.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení